Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Działówki, dzicy lokatorzy i nowy pomocnik :)

Data dodania: 2011-06-23
wyślij wiadomość

mojabudowa.pl - blog budowlany

3/4 prac z działówkami na górze wykonane. Praktycznie do wczoraj wykonane wszystkie poza łazienką i garderobą w sypialni. W pokoju z balkonem za drzwiami przy kominie planowana centrala multimedialna ( rozdzielacz sygnału TV, internetu i części instalacji elektrycznej ).

mojabudowa.pl - blog budowlany

Jeszcze kilka dni i działówki bedą zakończone.

mojabudowa.pl - blog budowlany

A oto dzicy lokatorzy na budowie :) Nie znam sie na ornitologii ale wygladaja sympatycznie a ich mama jest bardzo płochliwa. Podobno to dobry znak dla domu jak sie w nim takie maleństwa wyklują. Wczoraj niestety juz nas opuściły i poleciały w świat. Nie było mnie na budowie od soboty - wtedy też fotki cyknąłem.

mojabudowa.pl - blog budowlany

Z bliska - zółte dzióbki i piskliwy świergot :)

mojabudowa.pl - blog budowlany

Gniazdko pod wyłazem dachowym do komina od kominka - na płatwi lukarny balkonowej.

mojabudowa.pl - blog budowlany

Wysokość stryszku - 160 cm w szczycie - widoczny otwór do czerpni powietrza do wentylacji mechanicznej.

mojabudowa.pl - blog budowlany

Komin od kominka jeszcze nie skończony - do wykonania pozostało - owinąc go wełną , zalać betonem ze szkłem wodnym, przykręcic płytę blaszana z okapnikami na wierzchu , ma to systemowy kołnierz i dyfuzor. Powinno kilka lat wytrzymac bez remontu :)

mojabudowa.pl - blog budowlany

Widok na kosze - pozostało jeszcze przywiazac się lina i pomalowac cietą dachówke systemowa farba do dachówki Tondacha.

mojabudowa.pl - blog budowlany

Komin w kotłowni - mam nadzieje że nie jest za niski :? Tez czeka na płytę blaszana na góre komina

mojabudowa.pl - blog budowlany

Widok na wjazd na działke i na moje krzewy z którymi walczyłem jakies 2 tygodnie popołudniami.

mojabudowa.pl - blog budowlany

Po srodku wyrasta słupek klinkierowy z woda i prądem.

mojabudowa.pl - blog budowlany

A oto uchwycona matka tych maleństw - czy ktos wie co to a ptak ????

mojabudowa.pl - blog budowlany

A to mój nowy pomocnik na budowie :) Teraz praca ruszy z kopyta !!! Pełen profesjonalizm :)

mojabudowa.pl - blog budowlany

Chwila szkolenia i robota paliła sie w tych małych rączkach :)

mojabudowa.pl - blog budowlany

Lepsze niz zabawa w piaskownicy !!!!! No i własny wkład pracy małej inwestorki !!!

mojabudowa.pl - blog budowlany

O godzinie około 22;00 opuszczamy budowe - cisza nocna

mojabudowa.pl - blog budowlany

Kiedys bedzie tu piękny podjazd :)

 

9Komentarze
Data dodania: 2011-06-23 16:48:03
:) super lokatorzy :) Teraz musisz poczekać,aż maleństwa same wyfruną z gniazdka i dopiero wstawić okna :)
odpowiedz
Data dodania: 2011-06-23 18:14:39
super lokatorzy!!!!ze tez ich nie spłoszyły stukania na budowie. to rzeczywiście dobry znak dla was!!
odpowiedz
miszek  
Data dodania: 2011-06-23 18:23:22
To gniazdo i pisklaki to dobra wróżba na przyszłość dla Twojej rodziny. Może powiększenie rodziny Was czeka:-). I to od razu pięcioraczki;-)). Pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2011-06-23 18:59:59
Ale juz super u Was!! Piekny dach.
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2011-06-24 08:44:20
pewnie sie ucieszyli że im taką rezydencję wybudowałeś :))) nadziwić się nie mogę temu co tam stworzyłeś!!!!
odpowiedz
Data dodania: 2011-06-24 09:46:27
:)
Pisklaki to dobry znak dla domu i na tym poprzestańmy - piecioraczki jakos mi sie nie widzą :) Ale za jakis czas trzeba bedzie zapełnić drugi pokój, który akurat córcia pomagała mi murować ( dowody na foto ). Ciesze sie że podoba sie Wam ( ulaibartek ) nasz daszek. Jedyni w okolicy mamy czarny dach :) Romka - Wy tez sporo samemu robicie - tym samym Duży Szacun za wkład własny. A co do tworzenia to jeszcze nie skończyłem :) Przy wykańczaniu to sie zacznie ( mam nadzieje ) realizacja mniej lub bardziej wymyślnych pomysłów tkwiących w mojej głowie :) Pozdro dla Wszystkich odwiedzających !!!!!
odpowiedz
miszek  
Data dodania: 2011-06-24 14:32:42
to chyba jest Kos.
odpowiedz
Data dodania: 2011-06-24 15:16:36
może miszek masz racje - świergocze normalnie jak inne ptaki a dodatkowo jeszcze tak jakby klekotał czasami i jest bardzo szybki i zwinny. Niestety juz gniazdo puste wiec brak mi kompanów na dzisiejsze popołudnie na budowie i całą jutrzejsza sobotę - jak sie uda to ukończę działówki na górze :) pozdr.
odpowiedz
pautom  
Data dodania: 2012-09-11 00:40:44
Witamy. Ptaszek na zdjęciu to samiec kopciuszka :) Potrafi śpiewać całą noc (troche takim trzeszczącym głosem) a zaniepokojony przykuca i macha ogonkiem. Fajni lokatorzy
odpowiedz

Koniec działówek na dole - początki na piętrze.

Data dodania: 2011-06-10
wyślij wiadomość

mojabudowa.pl - blog budowlany

Dolny gabinet ( pomieszczenie gospodarcze ) widok z tarasu

mojabudowa.pl - blog budowlany

Wneka na szafe do zabudowy w wiatrołapie- garderobie ( przejscie z domu do garażu )

mojabudowa.pl - blog budowlany

Rzut ze schodów na korytarz na dole i wiatrołap

mojabudowa.pl - blog budowlany

Początki ścianek działowych na piętrze - praktrycznie wg projektu

mojabudowa.pl - blog budowlany

Widok z balkonu na piętro

mojabudowa.pl - blog budowlany

Zmiana drzwi wejsciowych do łazienki na boczna ściane - wg projektu i przy moich schodach ktos mógłby dostać w nos drzwiami wchodzac po schodach :)

mojabudowa.pl - blog budowlany

WC na dole 

mojabudowa.pl - blog budowlany

Jeszcze jedno foto pomieszczenia gospodarczego na dole  

mojabudowa.pl - blog budowlany

Widok z wiatrołapu na hol i schody

cdn... dzis tylko na szybkiego fotki z telefonu :)

koralgol2norbiwolow
ranga - mojabudowa.pl lider
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 1106892
Komentarzy: 1292
Obserwują: 298
On-line: 9
Wpisów: 278 Galeria zdjęć: 1595
Projekt KORALGOL 2
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Wrocław
ETAP BUDOWY - VI - Instalacje wewnętrzne
ARCHIWUM WPISÓW
2015 grudzień
2015 styczeń
2014 październik
2014 sierpień
2014 czerwiec
2014 kwiecień
2014 marzec
2014 luty
2014 styczeń
2013 grudzień
2013 listopad
2013 październik
2013 sierpień
2013 lipiec
2013 czerwiec
2013 maj
2013 kwiecień
2013 marzec
2013 luty
2013 styczeń
2012 grudzień
2012 listopad
2012 październik
2012 wrzesień
2012 sierpień
2012 lipiec
2012 maj
2012 kwiecień
2012 marzec
2012 styczeń
2011 grudzień
2011 listopad
2011 sierpień
2011 lipiec
2011 czerwiec
2011 maj
2011 kwiecień
2011 marzec
2011 luty
2011 styczeń
2010 grudzień
2010 listopad
2010 październik
2010 wrzesień
2010 sierpień
2010 lipiec
2010 czerwiec
2010 maj
2010 kwiecień
2010 marzec
2010 luty
2010 styczeń
2009 grudzień
2009 listopad
2009 październik
2009 wrzesień
2009 sierpień
2009 lipiec
2009 czerwiec
2009 maj
2009 kwiecień
2009 marzec

OBECNIE NA BLOGU
4 niezalogowanych użytkowników